شرایط و ضوابط

کلیه کاربران، خریداران، فروشندگان چارمین مارکت و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات چارمین مارکت موظف به رعایت کامل شرایط چارمین مارکت هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این شرایط جامع و کامل نبوده و چارمین مارکت حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت www.charminmarket.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به چارمین مارکت اعلام گرد.

  • خریدار: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.
  • فروشنده: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید
  • محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط فروشندگان و سایر کاربران در چارمین مارکت
  • پرتال کاربران: سایت به آدرس ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند.
  • سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران، فروشندگان، بازاریابان و سایر کاربران با چارمین مارکت در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
  • تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
  • تحویل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خریداری شده و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و چارمین مارکت
  • کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت چارمین مارکت را مشاهده و مرور می کنند.

کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت چارمین مارکت را مشاهده و مرور می کنند.

هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود

هویت فروشنده: فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده یا عرضه شده تحت حساب وی مدیریت می شود

برای حفظ حقوق قانونی خریداران، فروشندگان و بازاریابان ، کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به چارمین مارکت می باشند.
ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. چارمین مارکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران، فروشندگان ندارد.

خریدار، فروشنده اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. چارمین مارکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. چارمین مارکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار، فروشنده یا بازاریاب اقدام نماید.

کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائی می باشد.

پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداری شده، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج می شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول،مانع تحویل محصول نمی گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.

  • کلیه سفارشاتی که وضعیت آن ها به تکمیل شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به صورت فایل های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثرزمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
  • خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش اعلام نماید.
  • در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، چارمین مارکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.
  • خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
  • چارمین مارکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
  • در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به چارمین مارکت اعلام نماید و چارمین مارکت موظف است ضمن پیگیری مغایزت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت چارمین مارکت صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.

سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید

  • درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت چارمین مارکت به ثبت برسد.
  • بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. چارمین مارکت در قبال عدم  پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
  • پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و چارمین مارکت هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  • پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و… دقت فرمایید
  • امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  • محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان چارمین مارکت و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از مارکت حذف خواهد شد.
    تبصره: بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از مارکت خریداری کند.
  • هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  • فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در  اختیار سایر کاربران قرار داده شده است و یا حتی مشخص شود کاربر با خرید یک نسخه، روی چندین سایت به استفاده از محصول می پردازد، چارمین مارکت این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان، دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.
  • چارمین مارکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و چارمین مارکت خواهد بود
  • با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت چارمین مارکت، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط چارمین مارکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  • چارمین مارکت در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  • خدمات چارمین مارکت به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای چارمین مارکت که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و چارمین مارکت هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. چارمین مارکت تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  • سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و چارمین مارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت. 
     تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات چارمین مارکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه چارمین مارکت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، چارمین مارکت حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت چارمین مارکت در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا چارمین مارکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت چارمین مارکت کنترل نماید.
تومان
small_c_popup-1

راه های ارتباط با تیم پشتیبانی

چت آنلاین کنار وبسایت
شماره تلفن: 02537832796
آی دی تلگرام: @charmin_plus
ایمیل: support@charminmarket.ir